Mijn vrijwillige avontuur in Oeganda

Weeraba! (tot ziens!)

Zo, nu is het dan écht zover. Morgen vlieg ik naar Oeganda en gaat het avontuur beginnen! Nu komt het wel echt dichtbij.

Tussen mijn eerste (ik ga op) reisblog en deze, is er een hoop gebeurd. Alles voor de reis moest geregeld worden. Visums, vaccinaties, tickets etc. Ik heb een hele map met allemaal papierwerk en kopietjes van belangrijke documenten gebundeld. Aan de voorbereiding zal het niet liggen denk ik ;P

Daarnaast heb ik nog het een en ander aangeschaft. Jac en ik hebben samen een hele mooie camera gekocht. Dat hebben de meeste vast al wel doorgehad, gezien ik al veel heb geoefend én er een mooie actie uit voortkwam. Ik wil zoveel mogelijk van betekenis kunnen zijn op het project voor de straatkinderen. Daarom koos ik ervoor om geld in te zamelen. Men kon geld doneren óf kiezen voor een tegenprestatie. De tegenprestatie is/was een fotosessie naar keuze. Dit is zo goed gaan lopen dat er bij elkaar €875 is gedoneerd! Wat een fantastisch bedrag! Bij deze wil ik nogmaals iedereen bedanken die hier aan bij heeft gedragen :)

Van een klein deel van dit bedrag heb ik al sport en spelartikelen gekocht, welke ik meeneem. De rest van het bedrag heb ik op de veilige rekening van de Doingoood foundation gestort o.v.v. Pauline Agape Oeganda. Als ik straks op het project ben, kan ik bekijken waar er behoefte aan is en zal ik in overleg met de directeur van het project en de coördinator van de organisatie besluiten wat te doen met deze geweldige donaties. We gaan natuurlijk voor een duurzaam resultaat! Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van hoe en wat we precies met de donaties gaan doen.

Drie weken geleden heb ik op mijn werk aan de cliënten verteld dat ik weg ging. Sommigen schrokken hier erg van. Sinds dien heb ik tijdens elke dienst genoten van alle contactmomentjes en heerlijk gewerkt. Afgelopen woensdag heb ik mijn laatste dienst gewerkt en afscheid genomen van iedereen. Op dit moment had ik nog niet echt het besef dat ik wegging. De groep was versierd en vele cliënten kwamen gezellig een koppie doen, taart eten en nog gezellig een praatje maken. Ik kreeg veel cadeautjes en mooie herinneringen. Super lief!!

Vorige vrijdag ben ik voor mijn afscheid samen met collega's gaan eten in Hoorn. Ook dit was een zeer geslaagde avond. Je zou denken dat ik me in een tapas restaurant meer in Cuba zou begeven dan ik Afrika, maar het tegendeel was waar. Mijn collega's hadden allemaal dieren maskers op, dus ik had the big five al om mij heen. Gewoon 0 schaamte, haha. Ook kreeg ik een overlevingspakket voor Afrika, handiggg.

Ik heb een hele leerzame en leuke tijd gehad bij Philadelphia Zorg Monnickendam. Als ik weer in NL ben, zal ik ook zeker nog eens langs gaan.

Deze vrijdag ben ik begonnen met het inpakken van mijn koffer. Dit was niet niks, want ik wil moest toch best veel mee. Morgen ochtend vroeg enkel mijn tandenborstel er nog in en dan kan hij dicht. Verder heb ik dit weekend vele mensen nog gezien, geknuffeld en van velen ook afscheid genomen. Allemaal lieve woorden van vrienden en vriendinnen en nog lekker uiteten geweest. Vandaag was Marloes, mijn schoonzus, jarig. Zo kon ik de hele middag nog knuffelen met mijn lieve nichtjes en ook afscheid nemen van m'n broers en schoonzussen. Dat was best even gek. Hun kleine zusje die er vandoor gaat. Ahhh... Nou het komt wel goed hoor ;)

De hele week ben ik, wanneer ik in bed lig, al aan het bedenken hoe morgen zal gaan. Hoe zal de reis gaan? En hoe zal ik het daar in Oeganda allemaal vinden? Daar kan ik nog wel uren over gaan nadenken, maar morgen is het zover en dan ga ik het ervaren.

De wekker om 05.30 en dan hup richting Schiphol met mijn ouders en Jac. Om 10.35 zal ik mijn avontuur tegemoet vliegen. Ben zo benieuwd!!

Ondertussen is Penoza bijna af en heb ik er niets van meegekregen haha. Dat kijk ik wel terug in Oeganda als ik wifi heb. Voor nu; slaaplekker en tot de volgende blog vanuit Oeganda!

Weeraba!
Liefs,
Pauline

Reacties

Reacties

Elly

Heel heel veel plezier en een mooie tijd daar. Super !

Tieny smal

Goede reis !!!!!!

Remy

Veel plezier wij vliegen ook morgen maar dan voor een relax vakantie???

Moeders

Zoooo spannend maar zooo leuk
Dit is echt helemaal JOU ding, en JOU droom, echt geweldig, ik wou dat ik zo jong was, en toen de mogelijkheid had gehad
SUPER GENIETEN LIEVE SCHAT
Droom ook je droom voor mij, en laat heeeeel veeeel van je horen
LOVe YOU, MIS YOU????????????????????????????

daan smal

SUCCES

Doetie

Heel veel succes daar gewenst.
Ik weet zeker dat het goed komt.
Groetjes

Yoni

Hee lieverd, vanuit India: heel veel succes, plezier en liefde gewenst. Zet hem op en enjoy xxxz

Anja van de water

Hoi Pauline. Wat een avontuur ga je tegemoet . Wij wensen je heel veel plezier en succes. Geniet er maar lekker van!

Jose van der Gulik

Hoi Pauline. Heel veel succes met dit avontuur.We blijven je volgen hoor,heel leuk!
Liefs van ons allemaal.

Jones Williams

Heb je gehoord van het wonderbaarlijke werk van Heer Kakabu? ... Deze man is vol wonderen en wonderen, Zijn wonder is wat mijn leven en dat van mijn vrouw ten goede heeft veranderd. Ik heb contact met hem gezocht voor hulp bij het winnen van een loterij en ook helpen genezen mijn vrouw die al 3 jaar last hebben van een nierprobleem. Heer Kakabu antwoordde en zei me dat hij me zou helpen en dat ik de loterij zou winnen en dat mijn vrouw binnen 12 tot 16 uur genezen zou worden, ik geloofde hem en vertelde me alles en tot mijn grote verrassing gebeurde alles zoals hij zei. Mijn vrouw werd 14 uur later genezen en ik won ook de loterij, ik kocht een huis en ik leef nu gelukkig met mijn vrouw en dochter. Ik ben opgewonden en zal blijven getuigen over Heer Kakabu totdat Christus komt, er is geen wonder Heer Kakabu kan dat niet doen, daarom heet hij Heer op aarde ... Ben je ziek? Wil je een loterij winnen zoals ik je nodig heb om een ​​kind te krijgen? Wil je je ex terug of wil je dat je partner meer van je houdt? ? neem dan contact op met Lord Kakabu via e-mail: lordkakabumiraclework@hotmail.com

Nora Vargas

I feel so joyful today because of the help Doctor Zakuza has rendered to me for getting my Husband back. I've been married for 6 years and it has been so terrible because my husband was cheating on me and was seeking for a divorce. But when i came across Doctor Zakuza facebook page on the internet ( https://www.facebook.com/doctorzakuzaspelltemple ) posted by a lady, i decided to get in touch with him and i explained my situation to him and then seek his help but to my greatest surprise he told me that he will help me with my case for there is no problem without a solution. Here i am celebrating because my Husband is back home and am really enjoying my marriage and what a great celebration. I will keep on testifying on the internet because Doctor Zakuza is truly a helper who God has sent to help us all. Why not contact Doctor Zakuza now if you are facing any challenges in your relationship life. Contact him now via E-mail: Doctorzakuzaspelltemple@yahoo.com or Website: http://Doctorzakuzaspelltemple.website2.me with kind regards, Nora from USA.

Joe

Beware of online spell or to fix your broken marriage or relationship problem or after a divorce or Breakup,I was recently scam by two of them, until one faithful day i meet a man called Dr Oseiboh who help me to get back to the mother of my 2 kids after we have been separated for 3 years,I only pay for the items required for the spell and he cast the spell for me within 48hours my ex wife called me and beg me to forgive her for everything and we are back together.if you need a real and quick love spell or you are passing through pregnancy problem Dr Oseiboh is the answer, Please if any body needs. LOVE SPELL,LOTTERY,PREGNANCY SPELL, DIVORCE SPELL,STOP COURT CASE AND WIN ANY COURT PROBLEM,DEATH SPELL,BUSINESS SPELL AND MANY MORE YOU MAKE NEED. Email him now for your own help. via email droseiboh12@gmail. com https://droseiboh12.wixsite. com/spell add him on whatsapp line or call +2347017565415.

globaltravelsdoc

This is an awesome article, Given such an extraordinary measure of data in it, These sort of articles keeps the customers excitement for the site, and keep sharing more ... favorable circumstances. BUY REAL AND FAKE BANK NOTES ONLINE ,I will also take the advantage to ask for your permission to join our TELEGRAM GROUP

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood